Don't Let Me Down 別讓我失望 - 披頭四

2008122110:00

Don't Let Me Down (Lennon/McCartney) 翻譯 : 老敏

Don't let me down don't let me down.
Don't let me down don't let me down.
Nobody ever loved me like she does
oo, she does, yeh she does.

And if somebody loved me like she do me
ooshe do me, yes, she does.

不要讓我失望,不要讓我失望
不要讓我失望,不要讓我失望
沒有人曾經愛我像她一樣
噢,她是愛我的,耶,她愛我
假使有人愛過我像她一樣
噢只有她愛過我,是的,只有她愛我

Don't let me down, don't let me down
Don't let me down, don't let me down
I'm in love for the first time.
Don't you know it's gonna last.
It's a love that lasts forever
It's a love that had no past.

不要讓我失望,不要讓我失望
不要讓我失望,不要讓我失望
我跌入愛河是第一次
你不知道那愛昨日已去
這是一場持續成為永恆的愛
這是一場不會成為過去的愛

Don't let me down, don't let me down.
Don't let me down, don't let me down.
And from the first time that she really done me
oo, she done me she done me good.
I guess nobody ever really done me
oo she done me she done me good.

不要讓我失望,不要讓我失望
不要讓我失望,不要讓我失望
在第一個時間裡她真正的愛我
噢,她愛我那麼好心好意地愛
我猜沒有任何人曾經這麼愛我
噢,她愛我那麼好心好意地愛
Don't let me down don't let me down.
Don't let me down don't let me down
不要讓我失望,不要讓我失望
不要讓我失望,不要讓我失望